actiesite Edukans - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Eefje Heijker - WaarBenJij.nu actiesite Edukans - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Eefje Heijker - WaarBenJij.nu

actiesite Edukans

Door: eefjeheijker

Blijf op de hoogte en volg Eefje

10 Januari 2012 | Malawi, Lilongwe

hi!

zowaar 2 berichten op 1 dag, maar dit keer een kort berichtje. Nu ik hier een week ben, besef ik me steeds meer hoe arm Malawi is, en hoe elke kleine bijdrage hier al een enorm verschil kan maken. Via mijn eigen actiesite EefjeHeyker.inactievooredukans.nl probeer ik een steentje bij te dragen. ik zou zeggen, neem eens een kijkje op deze site!

ik zal proberen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen hier. Hou me ook op de hoogte van alles daar in het koude Nederland!

liefs Eefje

• 11 Januari 2012 - 06:47

Frits:

Hoi Eefje,

Mooie verhalen...ik ben nu al jaloers! Heel veel succes, sterkte en plezier met jullie onderzoek!
    Groetjes
    Frits

• 17 Januari 2012 - 11:26

Marjolein:

Hoi Eefje,
    Zo te lezen ben je al aardig geacclimatiseerd in Malawi. Een hele ervaring!! Behoorlijk heftig ook. Ik wens je met alles heel veel succes en verder een fijne tijd.
    veel liefs,
    Marjolein

• 18 Januari 2012 - 17:41

Maria Perdok Martine:

Moni Eefje
    Muli uli?
    Ik heb jou verslagen gelezen en ik vind het heel indrukwekkend wat jij allemaal meemaakt een heel mooie ervaring dus.
    Ik ben blij voor jou dat jij het goed hebt, dat het eten en het sanitair en het slapen goed is .
    Over het zonnige weer, doe maar een beetje deze kant op sturen.
    Ik wens je heel veel succes en nog veel plezier met alles wat jij doet, groetjes